DEN SPÄNNANDE FORTSÄTTNINGEN På MITT TYSKA LIV!!

Här sitter jag nu, klockan 4 en helt vanlig tisdagseftermiddag och har fått ngn spärr i hjärnan som gör att jag tror att klockan är runt 7. De har verkligen jättekonstiga skoltider här, må jag säga! Eftermiddagen har hittills tillbringats med facebook, där jag trodde att jag blev utsatt för personliga påhopp, men att det egentligen rörde sig om ett missförstånd. För visst skulle väl Sebastian aldrig komma på idén att kalla mig rasist?

Trots dessa uttalanden, vilka är misstänkt lika personliga påhopp, längtar jag tillbaka till alla där hemma. Det ska bli skönt att känna svensk mark under fötterna och att äntligen få höra en människa som faktiskt kan prata tyska, till skillnad från tysken jag försöker lära svenska. Han är dock förvånansvärt bra och jag kommer säkert att ha kunnat omvandlat honom till tvättäkta svensk efter Sverigebesöket!!  Inga kommentarer om det, tack, Sebäshtian.

Till min stora lycka fick jag tidigare idag reda på att jag och Johan ska gå på Elvis forever i år! Jag ville gärna gå förra året, men biljetterna var umparumpadyra. I år hade dock Johan fått två fribiljetter och beslöt sig för att bjuda med mig!

På lördag ser det ut att bli tjejkväll hos snygg-Julia, supermys! Fast Johan blir väl lagom glad över att höra det.. Nåja, alla kommer att få min uppmärksamhet förr eller senare!

Nu blir det snart Desperate Housewives på tyska tror jag,
Tschüs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0